Subject: FW: Nõusolek tootmishalli rajamiseks Rummu karjäär katastriüksusele. 17.04.2024 nr 7-1/24/3799-4
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 13:09:38 +0300

Palun reg

From: Erksaar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 17, 2024 12:55 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: RE: Nõusolek tootmishalli rajamiseks Rummu karjäär
katastriüksusele. 17.04.2024 nr 7-1/24/3799-4

Tere Krista.

Maa-amet andis oma nõusoleku Rummu karjääri teenindusmaale, Väike Tõnismäe
kinnistu kõrvale  tootmishoone rajamiseks.

Me soovime rajada Väike Tõnismäe kinnistule materjali ladustamiseks
laoplatsi, seoses sellega soovime sissesõidutee rekonstrueerimist et
pääseksime  üle Tõnismäe kinnistu  Väike Tõnismäe kinnistule.

Ootaksime teiepoolset rekonstrueerimise tingimusi.

Lugupidamisega

A Betoon OÜ

Juhatuse liige.

Voldemar Metssaroos.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: 17 April 2024 09:50
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Nõusolek tootmishalli rajamiseks Rummu karjäär katastriüksusele.
17.04.2024 nr 7-1/24/3799-4

Tere!

Teile on saadetud Maa-ameti dokumendihaldussüsteemi Kirke kaudu dokument
"Nõusolek tootmishalli rajamiseks Rummu karjäär katastriüksusele", mis on
registreeritud 17.04.2024 numbriga 7-1/24/3799-4.

Kontaktinfo
Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon 665 0600
www.maaamet.ee <http://www.maaamet.ee>